کالدرون: پرسپولیس را به خاطر چالش های بزرگش انتخاب کردم ، منتظرم مهاجم هستم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: با وجود داشتن پیشنهاد از سایر کشورها، پرسپولیس را به خاطر چالش های بزرگش انتخاب کردم.

کالدرون: پرسپولیس را به خاطر چالش های بزرگش انتخاب کردم ، منتظرم مهاجم هستم

گابریل کالدرون روز یکشنبه در گفت وگویی به تشریح شرایط پرسپولیس پرداخت که توضیح آن را در زیر می خوانید:

  • شرایط بازیکنان و اردو چگونه است؟

بازیکنان بسیار خوبی داریم که با قدرت تمرین می نمایند و شرایط اردویی هم ایده آل است. روز اول بارندگی زیاد داشتیم، اما امکانات قابل قبول است و مسئله ای برای انجام برنامه ها نداریم.

  • بازی های تدارکاتی را چطور ارزیابی می کنید؟

امیدوارم این حریفان بتوانند ما را تحت فشار قرار دهند تا معایب کار خودمان را پیدا کنیم.

  • نحوه اجرای برنامه ها چگونه بوده است؟

طبق برنامه پیش رفته ایم و از بازیکنان راضی هستم. فقط منتظرم ببینم کار قرارداد با یک مهاجم هدف به کجا می رسد. این مساله اهمیت زیادی دارد و باشگاه پیگیر موضوع است.

  • چرا فوتبال ایران را برای ادامه فعالیت انتخاب کردید؟

فرصتی بود که باید از آن استفاده می کردم و البته یک چالش بزرگ همراه خود دارد و این، همان چیزی بود که می خواستم. بعد از کار با تیم القطر تعدادی از پیشنهادها را رد کردم، چون آنچه دنبالش بودم در کار با آن تیم ها وجود نداشت. پرسپولیس از نظر کاری و حرفه ای ارزش بیشتری داشت.

  • چقدر از فوتبال ایران شناخت دارید؟

ایران، مردم خوبی دارد و احساس نزدیک بودن را به من می دهند. لیگ ایران را هم می شناسم و با الهلال و الاتحاد برابر پرسپولیس بازی کردم. در جام جهانی 2 دوره قبل هم دیدم که آرژانتین با دشواری زیادی از سد ایران گذشت.

  • ارزیابی شما از پرسپولیس، چگونه است؟

تیم را تا حد زیادی می شناسم. مساله ای که من را راضی تر از قبل نموده این است که روحیه تیمی و جمعی خوبی حاکم است.

  • برنامه های شما کوتاه مدت خواهد بود؟

برنامه های کوتاه مدت هم داریم، ولی به آینده باشگاه و تیم هم فکر می کنم. در تمام باشگاه هایی که بودم، با جوان ها کار کردم. در تیم من بهترین ها شانس بازی دارند، ولی همواره این فرصت را هم به تعدادی جوان می دهم که خودشان را نشان بدهند.

  • چه قدر زمان لازم دارید که به خواسته خودتان در پرسپولیس برسید؟

حداقل سه ماه زمان ضروری است. البته این حرف من به این معنی نیست که نتیجه دریافت ما از آن موقع شروع گردد و این زمان برای آن است که پرسپولیس به یک سطح خوب برسد.

  • سطح توقعات از تیم را چگونه می بینید؟

دوام در نتیجه دریافت هر سال سخت تر می گردد و این یک امر طبیعی است. هر مقامی که می گیرید کار را برای ادامه سخت تر می نماید، ولی همین چالش ها من را به اینجا کشیده است. آمده ام که پیروز باشم، البته نمی گردد نتیجه را بیمه و گارانتی کرد ولی همه مسئولیت را به گردن می گیرم.

  • اسقبال گسترده تماشاگران از بازی های پرسپولیس چه مفهومی برای شما دارد؟

این طرفدار با خودش مسئولیت می آورد و این وظیفه ماست که این حضور را به یک عامل مثبت تبدیل کنیم و برای این منظور باید خوب باشیم.

  • حضور بازیکنان بزرگ زیاد در تیم مشکل ساز نمی گردد؟

مواجهه با این مساله قبول نموده ام و اگر مسئله ای باشد باید آن را حل کنم. تیم در اولویت است و پرسپولیس یک تیم بزرگ و حرفه ای است و بازیکنان باید این مساله را بدانند. بازیکن تمرین می نماید و بالاترین عملکرد را ارایه می دهد و در نهایت مربی تصمیم می گیرد که بهترین کار را برای تیم انجام دهد.

  • مهاجمی را به باشگاه معرفی نموده اید تا برای جذب وی اقدام نمایند؟

باشگاه، در ابتدا فهرستی را در اختیارم گذاشت که اولویت ها را تعیین کردم. البته ترجیح من بازیکن ایرانی است، چون راحت تر با شرایط وفق پیدا می نماید. گزینه داخلی گویا تا این لحظه تمایلی به بازی در ایران نداشته است. یک گزینه دیگر هم هست که سابقه بهترین گلزن بودن را داشته است و نفرات دیگری هم هستند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32071

به "کالدرون: پرسپولیس را به خاطر چالش های بزرگش انتخاب کردم ، منتظرم مهاجم هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: پرسپولیس را به خاطر چالش های بزرگش انتخاب کردم ، منتظرم مهاجم هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید