کنته: یوونتوس با 6 تیم رقابت می کند، جلوتر از اهدافی که مشخص کرده بودیم هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی بیانکونری ها عنوان کرد یوونتوس برای دفاع از عنوان قهرمانی اش در فصل آینده سری A ایتالیا 6 رقیب خواهد داشت.

کنته: یوونتوس با 6 تیم رقابت می کند، جلوتر از اهدافی که مشخص کرده بودیم هستیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس که خود را آماده فصل 14-2013 رقابت های سری A ایتالیا می کند، امید دارد با سرمربی 44 ساله خود به سومین قهرمانی متوالی اش در سطح اول فوتبال ایتالیا برسد.

آنتونیو کنته به روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گفت: عیار تیم ها تغییر می کند و رقبای ما در حال قدرتمندتر شدن هستند. به نظرم در فصل پیش رو سری A شاهد رقابتی تنگاتنگ بین تیم های مدعی خواهیم بود. میلان و اینتر که همیشه مدعی بوده اند و ناپولی هم پول خوبی خرج کرده و مربی نامداری را به خدمت گرفته است.

وی افزود: از طرفی دیگر فیورنتینا نیز امیدهایی برای قهرمانی دارد. این تیم علاوه بر ماریو گومز، جوزپه روسی را هم در اختیار دارد. در این فصل لاتزیو نیز ترکیب خود را تقویت کرده و رم هم با فروش مارکینهوس عواید خوبی حاصلش شده است.

سرمربی 44 ساله بیانکونری ها شرح داد: ما همچنان در تعقیب تیم های بزرگ اروپایی هستیم و امیدواریم به آن نقطه ای که مدنظر داریم، برسیم. در حال حاضر جلوتر از اهدافی که تعیین کرده بودیم، هستیم. زمانی که به باشگاه یوونتوس آمدم هدف ما رسیدن به قهرمانی در اسکودتو ظرف 3 سال بود که تا به امروز به 2 قهرمانی رسیده ایم.

کنته در خصوص کارلوس توز و فرناندو یورنته، خریدهای جدید یوونتوس گفت: توز بازیکنی فوق العاده است. او فوتبالیستی حرفه ای و انسانی خارق العاده است. کارلوس برای تیم سخت تلاش می کند. یورنته هم فوتبالیستی ایده آل است. با روحیه بالایی که او دارد دیدنش در تمرینات لذت بخش است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43039

به "کنته: یوونتوس با 6 تیم رقابت می کند، جلوتر از اهدافی که مشخص کرده بودیم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنته: یوونتوس با 6 تیم رقابت می کند، جلوتر از اهدافی که مشخص کرده بودیم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید