گوشی چرخشی سونی در راه است ، رقابت داغ برندهای معتبر برای عرضه تلفن های هوشمند منعطف

به گزارش مجله سرگرمی، بر اساس بعضی از خبرهای منتشر شده از منابع مطلع نزدیک به شرکت سونی، به نظر می رسد به زودی شاهد نسل جدیدی از گوشی های هوشمند این شرکت باشیم که قابلیت چرخش به طرفین را دارند.

گوشی چرخشی سونی در راه است ، رقابت داغ برندهای معتبر برای عرضه تلفن های هوشمند منعطف

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد در شرایطی که بسیاری از فعالان حوزه فراوری گوشی های هوشمند در کوششند گوشی های منعطف یا تاشو فراوری نمایند، برند سونی در کوشش است نوعی دیگر از گوشی را طراحی کند.

درواقع در شرایطی که ما انتظار داریم گوشی های تاشو سامسونگ و هواوی هر چه سریعتر وارد بازار شده و به فروش برسند، سونی روی بعضی از تکنولوژی های صفحه نمایش انعطاف پذیر خود کار می نماید. اما در این مورد، ما در خصوص گوشی قابل چرخش صحبت می کنیم.

اگرچه هیچ نوع توضیحی درمورد این محصول ارائه نشده است، اما می توان حدس زد تا خاتمه امسال معرفی گردد، شایعه ها حکایت از آن دارد که این گوشی دارای یک تراشه اسنپدراگون 855 و مودم کوالکام 5G است. البته ناگفته پیداست که با این مشخصات انتظار قیمتی بالا را هم خواهیم داشت.

چند ماه پیش، شایعاتی مبنی بر آمادگی سونی برای فراوری تلفن هوشمند تاشو 5 گیگابایتی منتشر شده بود. شایعاتی که معتقد بودند این نوع گوشی هوشمند تا سال 2020 آماده می گردد، بنابراین سال آینده می تواند سال فراوری محصولات سونی باشد.یکی دیگر از مراکزی که ممکن است محلی برای رونمایی های بزرگ سونی باشد نمایشگاه IFA 2019 در برلین است که در ماه سپتامبر برگزار می گردد. پیشبینی می گردد سونی در این نمایشگاه حضوری پررنگ داشته باشد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: انتخاب
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30975

به "گوشی چرخشی سونی در راه است ، رقابت داغ برندهای معتبر برای عرضه تلفن های هوشمند منعطف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی چرخشی سونی در راه است ، رقابت داغ برندهای معتبر برای عرضه تلفن های هوشمند منعطف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید